Tellimine

Tellimuse esitamine

 

Tellimusi võetakse vastu aadressil www.senjorita.ee.

 

Kui olete toote välja valinud, tuleb klõpsata ikoonil „Lisa korvi”. Toode lisatakse ostukorvi, mis muutub nähtavaks siis, kui sellele kodulehe paremas nurgas klõpsata. Klient saab minna ostukorvi, klõpsates nupule „Vaata”, mis aktiveerib lehe, kus kuvatakse kõik ostukorvis sisalduvad tooted.

 

Vajutades nupule „Mine maksma”, tuleb ette leht, kus peate sisestama tehingu tegemiseks ja tellitud toodete saatmiseks vajalikud andmed.

 

Pärast veebipoodi sisselogimist avanevad Teile lisavalikud, nagu näiteks tellimuste ajaloo nägemine, võimalus vaadata kõige värskema tellimuse olekut, võimalus salvestada saatmise aadresse.

 

Kui olete valinud saatmise meetodi ja sisestanud kõik vajalikud andmed, tuleb järgmisena valida makseviis. Valida saate internetipõhiste maksete vahel. 

 

Enne tellimuse esitamist tuleb tutvuda privaatsuspoliitika ja müügitingimustega. 

 

Tellimuse esitamiseks klõpsake nupul „Esita tellimus”.

 

E-poes saate tasuda järgnevate panagalinkidega: Swedbank, SEB pank, Danske Bank, Luminor.

Peale pangalingile klikkimist suunatakse Teid vastava internetipanga logimisaknasse, kus sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid. Peale seda kuvatakse Teile täidetud maksekorraldus, mille alusel kantakse ostu eest tasumisele kuuluv summa üle OÜ-le Miljard. Kinnitage vastav maksekorraldus. Peale pangalingi kaudu maksmist oodake, kuni pank suunab Teid e-poodi tagasi või klikkige nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Pärast makse kinnitamist on võimalik suunduda tagasi e-poodi ostlema või minna tellimuste kokkuvõtte juurde.

 

Mis tahes tellimuse esitamise etapis võite kuni makse sooritamiseni tellimuse tühistada, katkestades tellimisprotsessi ja lahkudes tellimise lehelt. Tellimust, mille esitamist ei ole lõpule viidud, ei töödelda.

 

Pärast tellimuse esitamist saadetakse Teile kiri tellimuse kinnitusega Teie e-posti aadressile, mille te sisselogimisandmetes olete välja toonud. E-kiri sisaldab eraldi tellimuse numbrit, mida saab kasutada tellimuse oleku kontrollimiseks.

 

Kui kaup Teile ei sobi, on Teil õigus 14 päeva jooksul kaup tagastada. Selleks tuleb 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitada vastavasisuline avaldus e-posti aadressile senjorita@senjorita.ee. Kaup tuleb 14 päeva jooksul Müüjale tagastada.

 

Hüvitame Teile 14 päeva jooksul pärast avalduse kättesaamist tagastatud kauba eest tasutud summa samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine meie e-poele. Kõik kauba tagastamisega seonduvad kulud jäävad Teie kanda.